Tuesday, November 8, 2011

Saya Kembali !!!





Hey! ...am back .Lama sudah x mem'blog' kan diri.Byk sgt yg berlaku pahit manis yg dilalui.Maya dan Qarin dah semakin besar dan lasak,dan permintaan semakin meninggi.Alhamdulillah AURAcake makin dikenali,syukur ke hadrat Ilahi,rezeki sentiasa ada cuma rajin x rajin ajer nak membuatnya.Ramai juga di AirAsia yg sudah mengenali sy.Byk sudah resipi yg sy dah cuba ada yg menjadi dan ada juga ke tong sampah.Blog kesukaan sy sudah tentu Edi dari Adorable Cupcakes dan Kak Rima dari Bisous 'A toi.
Ha ha..lastweek on 30th Destruction buat concert kat Kota Singa,apalagi Mr suami sy pd awalnya nak lyn concert tue,but last min dia ckp x pyhlar.Mlm tu kami jln2 kat orchard road,peninsular dan far east plaza.Nk pg mana2 sgt senang,all by MRT.The best part kami bole refund lg tiket tue,dptlar kami gunakan utk beli for next tiket for next destination.
Tunggu sibujang2 bangun sgt lambat gerak dr backpakers 28 Dunlop dlm kul 11.Ambil MRT dr Little India-Harbor Front...then Monorail terus ke Sentosa Island.
Smp kat sana amik ko,tular x beli tiket siang2 thru on9 la nie berbaris pakMan beli tiket dgn rambut seksinyer tue.Alhamdulillah kami smp juga disini...so lyn yer gambar2 di USS(sikit aja tau selainnya semua dlm FB album).

No comments:

Post a Comment